Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 27., péntek

Meglepetés posztok

Már régebb óta érlelődött bennem a gondolat, hogy szívesen közzétenném az egyik moly-os barátnőm értékeléseit, mivel szerintem nagyon jó kis véleményeket ír.
Így valamelyik nap feltettem neki a nagy kérdést, mit szólna hozzá ha....
Meglepődött és nagyon örömömre tetszett neki a gondolat.

Egyenlőre vendég íróként fog szerepelni a blogom életében. Lehet, hogy lesznek átfedések az olvasott könyveink között, de szerintem ez egyáltalán nem baj, mivel több szem többet lát:)

Így remélem sok szeretettel fogjátok fogadni őt, akitől olyan könyvekről is olvashattok amit én nem hiszem, hogy a kezembe vettem volna. Egyezik a stílusunk meg nem is. Vannak könyveket amiket mind ketten szeretünk és vannak olyanok amiben teljesen más vágányokon utazunk, de szerintem ez nem gond.

Többen is ismerhetitek őt moly-ról, ő nem más mint Lilith:)



A részletek még kiforróban vannak:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése