Keresés ebben a blogban

2012. november 5., hétfő

Az élet apró örömei:)

Nem rég volt a névnapom, így a párommal ajándékot mentünk nekem vásárolni az IKEÁ-ba.

A párom 2 éve vett nekem e-book olvasót, ezért kijelentette, hogy ő nem hajlandó nekem papír formájú könyvet vásárolni... természetesen párszor már megszegte:D. Most is az orra alá nyomtam a kis kívánság listámat (ami annyira azért nem kicsi, bőven lehet róla válogatni), de az igazat megvalva, volt valami ami jobban kellett... olvasólámpa.

Elég sűrűn futottunk abba a problémába, hogy nincs olvasó lámpám, pedig én szeretek este elalvás előtt olvasni ő meg addig tabozik, amihez neki nem kell fény, de nekem igen. Amihez csak a nagy lámpa volt... de most mát van saját kis olvasólámpám:)



Kis csiptethetős lámpa, szóval nem volt szükség barkácsolásra:)



Pont akkora amekkora kell (őt nem zavarja az alvásban). Tegnap avattam fel a sötét ötven árnyalatával és tökéletes volt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése