Keresés ebben a blogban

2012. november 15., csütörtök

Egmont hírek

Pár napja újabb információkat csepegtetett az Egmont, hogy milyen könyveket is várhatunk tőle!

Meglepetésként olvastam, hogy szívesen fogadnak kéziratokat és ha sikerül olyan anyagot kapniuk akkor kiadják. Ami még fontos, nem csak Magyarországban gondolkoznak, hanem nemzetközi piacokon is! Szerintem ez egy nagyon jó lehetőség a magyar írók számára, és remélem sikerül végre betörnünk a nemzetközi piacra is:)



Tehát a könyv címe A halott ember tava, az író még teljes homályba burkolózva figyeli a reakciókat:) szóval nagy a titkolózás az író nevéről jelenleg...

A könyv fülszövege:

A nevem Jonathan Beet. Beet, mint a répa.
Húsz éves vagyok, New Yorkban élek, és van egy titkom: látom a szellemeket.

Ez legutóbb is kimondottan nagy gondot okozott, amiért természetesen engem tettek felelőssé.
"Kösz, Charlie, az életem romhalmaz lett miattad! 
Napok óta csak ez az egy gondolat ismétlődött a fejemben. Én idióta, küzdöttem az egyértelmű ellen, és mi lett a vége? Az, hogy egy New Yorktól legalább hatezer kilométerre fekvő diliházba száműztek. Rendkívül tanácstalan voltam. Fogalmam sem volt, ki segíthetett volna rajtam."

Akkor nem sejtettem, hogy a megpróbáltatásaim java még hátra volt.
Első látásra beleszerettem Cléóba, a bolondokháza egyik, gyakorlaton lévő ápolójába. Tőle hallottam, hogy érkezésem előtt az egyik, drogfüggő lány elszökött az intézetből. Unatkoztam, gondoltam utánanézek az ügynek. És abban a pillanatban belekeveredtem egy sorozatgyilkosságba...


Érdekesnek ígérkezik a történet, bár bevallom eddig egy jó szellemeket látó könyvet sem olvastam. De fő a pozitív hozzá állás:D


Térjünk rá, a már jól ismert Nalini Singh könyvekre:)!!!!!

Az Angyali Vadász  sorozatának ötödik részét 2013 januárjára mondják. Tudjuk Egmont ha mond valamit akkor az úgy lesz:) illetve ha bármi közbe is jönne tuti, hogy tájékoztatna minket olvasókat. Ez az a kiadó akikben még soha nem csalódtam, ezáltal biztos vagyok benne, hogy januárban már olvashatjuk a következő részt.








Az Egy világ - két faj - állandó küzdelem 5 kötete pedig áprilisban kerül a boltokba.

A német és az amerikai borítót láthatjátok. Nekem a német jobban tetszik:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése