Keresés ebben a blogban

2014. március 19., szerda

Új címke a porondon

Ötleteim mindig vannak, általában a megvalósítással állok hadilábon:S Gondolati síkon első osztályú vagyok, de ez a tényleges megalkotás nahh az már nehéz...

Régóta gondolkodtam, hogy kellene új rovat, de hát nálam ez a rovat dolog igen hamar megbukna, mert nincs időm rendszeresen blogolni. Van hogy havonta több időm jut rá, van hogy kevesebb. Sajnos az olvasással is így vagyok, van mikor van rá időm van mikor egyáltalán nincs. Ezért ezt a rovat megnevezést nagyon hamar a kukába dobtam, pedig nem rossz lehetőség. Igen tudom lehet előre is megírni a postokat, én is így csinálom, de van hogy ezek előbb elfogynak mint hogy nekem időm lenne újakat írni:S

Tehát ezért maradtam a köztes megoldásnál, mint új címke:)

Az egyik az olcsó könyvek tárháza címet fogja viselni:D Attól, hogy valami olcsó nem biztos, hogy rossz is. Illetve nem mindenhol ugyan annyiba kerül az adott könyv.
Vegyük például a Tündérkrónikák sorozat első három részét (gondolataim a sorozatról itt), ha nagy könyvkereskedő hálózatban vesszük akkor az eredeti árból pár százalék kedvezményt tudunk csak kisajtolni, de ha jobban körbenézünk akkor például a könyvudvar.net honlapján is igen akciósan illetve például kisebb könyvesboltokban 800 Ft ért is megkaparintható.

Ilyen például az Örs vezér téren található könyvesbolt, ami a Sugár bejáratával szemben van a hév felőli oldalon. Ott az Álom és valóság, a Keserű ébredés, A hajnalra várva 800 Ft.

Álom és valóság 690 Ft http://konyvudvar.net/olcso-konyvek/szorakoztato-irodalom/a-konyv-alom-es-valosag-tunderkronikak
Keserű ébredés 690 Ft http://konyvudvar.net/olcso-konyvek/fantasy-sci-fi/a-konyv-keseru-ebredes-tunderkronikak
A hajnalra várva 900 Ft http://konyvudvar.net/olcso-konyvek/fantasy-sci-fi/a-konyv-a-hajnalra-varva-tunderkronikak-3

Tehát na nem is sűrűn, de van pár ilyen régebbi könyv az olvasási listámon ami igen csekély áron beszerezhető, ezekre a könyvekre a címkék által is rátalálhattok illetve a bejegyzés végében fogok lehetőségek mondani ahol olcsóbban be tudjátok szerezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése