Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 26., csütörtök

Friss polclakók:D

Tegnap érkezett egy kis papirka, hogy jött csomagom a postára, így ma mindenképpen bementem.
Azt azért el kell mondanom, hogy én sem igazodtam ki a papíron, mert, az átvételi papíron rajta van a személy neve akinek a levél/csomag jön. Nahh az enyémen nem volt, és csak a küldők neve volt rajta, amit igencsak nem értett a postát hölgy a pultban.  Picit bizonygatnom kellett, hogy ezek nekem jöttek, mert hogy oda volt biggyesztve egy ketteske, amiből vontuk le azt a következtetést, hogy két küldeményem is érkezett és hogy azok a nevek nem egyben vannak, hanem két külön dolgot takarnak.
Szegény nő tiszta ideg volt, mert hogy OKÉ ezt most megoldott, mert én tudtam, hogy nekem jött, meg hogy kiktől vártam csomagot, de bocsánatot kért és elment a főnőkéhez bemutatni az én kis papíromat, hogy ha ilyen hanyagul töltik ki a kézbesítők, akkor neki igencsak kevés esélye van mind a csomagot mind az átvevő személy beazonosítania. Úgyhogy megértem, hogy neki sem egyszerű ha egy ilyen rosszul kitöltött papirka alapján kell a küldeményt beazonosítania.
A lényeg sikerült és ma két könyvel lettem boldogabb.


Az elsőt a Fumax kiadó jóvoltából kaptam, így a Helyőrség-nek ma neki is esekJ





A másodikat egy moly társamtól kaptam ajándékba.



Be kell valljam csak ámultam, hogy mennyi mindent is kaptam!

Köszönöm @dinnyemano mégegyszer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése