Keresés ebben a blogban

2012. június 18., hétfő

Gaura Ágnes: Vámpírok múzsája (R)

Gaura Ágnes: Vámpírok múzsája (R)

Delta Vision Kiadó (2012)

ISBN: 9786155161384

Oldal: 472





Borbíró Borbála a magyarországi Vámpírkutató Intézet alkalmazottja, bakancsos tudós és magánéleti szerencsétlenség, akinek a munkája a mindene – ám amikor hatalomra kerül az Emberfeletti Összefogás Pártja, az intézet az élőholtak megnövekedett politikai befolyásának köszönhetően bezárja kapuit. Mit tehet egy állástalan vámpírkutató egy olyan Magyarországon, ahol a vámpírok lassan teljes jogú állampolgárokká válnak, és ahol a háttérben köttetett szerződések különleges kiváltságokat is megadnak nekik?

Az állás, amely végül az ölébe hull, jóval több és veszélyesebb, mint amiről valaha is álmodott, és rejtélyes, új főnöke hamarosan hajmeresztő feladat elé állítja: be kell épülnie a kormány tanácsadói, az IQ vámpírok közé, hogy kiderítse, mit titkolnak emberi szövetségeseik elől. Bori nem tudja, képes lesz-e átverni Magyarország legokosabb vámpírjait úgy, hogy csupán eszére és alaposan felvágott nyelvére támaszkodhat, de a vérét, életét és emberségét megőrizze.

Magyar nyakba magyar szemfog!


Nem igen találkozunk magyar író tollából származó vámpíros történettel, így nagyon felkeltette az érdeklődésemet a könyv. Nem sok infot találtam az író nőről, illetve bocsánat, de sajnos előítéletes vagyok a magyar írókkal. Természetesen nálam is vannak kivételek és igen vannak nagyon jó magyar írók, de akkor is valahogy megvan az ellenszenv. Ami butaság, és nem kellene, hogy így legyen! Ezért is szerettem volna elolvasni mindenképpen a könyvet, mert másoktól hallottam, hogy tényleg jó.

Úgy gondoltam megvásárlós nem lesz, de könyvtárból beszerzendő biztos. De Szerencsre megkaptam reci példányként, így még megjelenés előtt olvashattam :)

Az első fejezetek már magába szippantottak, végre egy egyedi történet (számomra). Én sem olvastam minden vámpírosat ami eddig megjelent, de azért eléggé sokat. Így tudom azt mondani, hogy igen, egyedi az egész. A főhősünk nem lesz vámpír, mint ahogy az általában lenni szokott. Ezzel szemben egy kalandokkal dús regényt olvashatunk.

Bori már az első perctől kezdve közel állt hozzám. Egy magyar tökös nő, akinek olyan jó dumája van, hogy amikor a héven ülve már 3-szor nevettem fel a mellettem ülő megkérdezte, hogy vicc könyvet olvasok? Mondom nem, de nagyon jó könyv. Tele poénokkal, és tudjátok nem az a magyarra fordított poén ami angolul vicces de magyarul már nem biztos. Itt igazi, vérbeli magyar poénokról beszélünk.

Én is szeretem a házi páleszt, de nekem néhol már sok volt a pálinkából, oké 1-1 húz le alkalmanként de így picit alkesz benyomást keltett Bori.

A fülszöveget elolvas (igen kezdek olvasni fülszöveget:D) nem indultam be a könyvre, hogy nekem most azonnal el kell olvasnom. De egy Zsarát után úgy érzem igazán jó választás volt.

A történetről csak annyit, vannak bőven misztikus lényeg, vannak pasik, pici erotika, pici szerelmi száll, sok akció, nagyon jó poénok.

A könyv 400 oldalát imádtam, tényleg, nagyon bejött. De utána amikor jött a Holdünnep és ott a részek, nekem nem tetszett, nem tudom miért, de az ott nem volt érdekes. Tehát a könyvben megszokhattunk egy stílust és ott egy teljesen más fajta írás módot látunk véleményem szerint, ami nem igazán jött be. Azért Attila nagyon jó fej volta végén, onnantól már megint tetszett.

Összességében igencsak jó minőségű könyvet olvashatunk, nem azt a szemetet amiből bőven akad a piacon.

És tényleg egy magyar író nő tollából le a kalappal. Nagyon várom a második részt!!

Ha bírod Cat-et és Merit-et akkor minden féle képen be fog jönni ez a könyv is!


5/4,5

1 megjegyzés:

  1. Imádtam!!!
    Bár megkell mondanom, a Borbíró Borbála név rémisztő volt számomra :) Szerencsére annyira magával ragadott a könyv, hogy megszoktam, és nem egy matyóhímzéses asztalterítőbe csomagolt vámpírnőről szólt a Kossuth Lajos utcából, mint ahogy azt elképzeltem a neve alapján :) Mindenkinek nagyon ajánlom, egyszinten van a többi Amerikai top vámpíros könyvvel, és+ imádtam, hogy humora is van.
    Ezúton is köszönöm az írónőnek az írást, és a kiadónak, hogy kiadta :)

    VálaszTörlés