Keresés ebben a blogban

2012. június 22., péntek

Ally Condie: Matched

Ally Condie: Matched - Egymáshoz rendelve

 Nem mondom azt, hogy a mostani értékeléseim jobbak, de ez egy 7 hónapos értékelésem a molyról. Mely szerintem teljes mértékben lefedi az olvasás után érzett érzelmeimet:)
                                           
Cicieró kiadó (2011)

ISBN: 9789635397518

Oldal: 344

Fordító: Balogh Anna






Uhhhh azt a r@hadt, ááááááááááááááá, nem tudom kifejezni szavakkal.
Imádom imádom imádom és imádom:D
Ezt a könyvet is úgy szervíroztam be, hogy kedves figyeltjeimtől nagyon jókat hallottam róla. Természetesen már nagy láz volt itt a molyon is hogy megjelenik. Na ná hogy be kellet szereznem.
Olvasásom: elkezdtem, uhh 13 fejezet, 22 fejezet és a többi mikor volt??? úgy faltam a könyvet hogy csak na, amikor persze időm engedte. Végig izgultam, hogy most akkor mi is lesz.
A Társadalom nagyon alaposan ki volt találva, minden apróságnak mint a piruláknak megvolt a maguk szerepük, az értelmük. Tényleg semmilyen felesleges információval nem traktált minket az író, csak olyan dolgok amiknek a későbbiekben szerepük lesz és nem is gondol rá még akkor az ember.
A szereplők mindegyik egy igen jól kitalált karakter. Cassiet nagyon megkedveltem, az elején még egy a Társadalomban teljesen bízó, elégedett szereplővel találkozhatunk, akinek folyamatosan nyílik ki a szeme, hogy valójában mik is történnek és ez csak egy burok amiben ő él.
Számomra a szerelmi 3 szög egyáltalán nem volt zavaró, én nem éreztem hogy nagy vívódás lett volna Cassie számára, céltudatos volt, igen az elején még a társadalomnak meg akart felelni és azt tenni amit elvárnak tőle, de ahogy fedezi fel az életet úgy az érzelmei is változnak. Egyáltalán nem volt csöpögős, túl írt semelyik szál sem számomra.
Tényleg annyit tudok csak mondani imádom, imádom és akarom a második részt most:D

5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése