Keresés ebben a blogban

2012. június 14., csütörtök

Andrea Cremer: Nightshade 3 - A döntés

Andrea Cremer: Bloodrose - A döntés

Egmont Hungary (2012)

ISBN: 9789636289966

Oldal: 424

Fordító: Barta Tamás




Calla mindig is szerette a harcot, de a végső küzdelemben nem csak a csatatéren kell helytállnia. Úgy dönt, hogy megmenti Rent, ám emiatt Shay féltékeny lesz. Callának gondoskodnia kell az öccséről, Anselről is, akit árulónak bélyegeznek. Bizonyítania kell, hogy méltó az alfa névre, és számtalan veszéllyel szembenéznie, hogy falkájával és a keresőkkel egyszer s mindenkorra megszabadítsák a világot a vigyázók mágiájától. Végül azt is el kell döntenie, mihez kezdjenek a háború után – feltéve, hogy túlélik.
A New York Times bestsellerlistás szerzője, Andrea Cremer regénye, a Nightshade-trilógia utolsó kötete az elsőtől az utolsó oldalig lebilincseli az olvasót, méltó befejezése a nagyszerű sorozatnak.

Igen méltó befejezése a könyv sorozatnak!

Általában az első rész fenomenális, a második az mindig gyengébb, vagy jóval rosszabb és a harmadik rész az ami vagy megint vissza tér az elsőhöz, vagy még a másodiknál is rosszabb a színvonala.
Szerencsére ennél a sorozatnál én a második részt nem éreztem gyengébbnek, a harmadikat meg tökéletes befejezésnek tartom!
Az elején Calla/Lili-től egy kicsit megijedtem, mert hogy egy buta libust láthatunk, aki őrlődik a két pasi között, akinek Ren és Shay is kell. Amikor az egyikkel van akkor inkább az, ha a másikkal inkább az. Így ez nekem nem annyira jött be, de jött a bölcs mondás/felvilágítás, hogy ez egy nagyon egyszerű dolog, dönteni kell és nem szórakozni itt a két pasival, valakinek fájni fog mindenképpen. Ez volt az a pont ahol megnyugodott a szívem, hogy ez így nagyon jó volt, hogy térítsük észre a főhősnőt, hogy ne váljon buta libává.

Tetszett, hogy végre mind a keresők mind az őrzők együtt dolgoztak és kiforrottak a szerelmi kapcsolatok!
A cselekménye végig pörgős, leköti az olvasó figyelmét, én nagyon élveztem a keresgéléseket és ami még kifejezetten tetszett, hogy igen eltett az írónő pár fontos szereplőt láb alól. Oké tudom könyv, mese és mindig a jó győz, de azért egy kis realitást kéretik néha, így itt tökéletes volt, hogy nem csak az ellenség, de a jók is potyogtak mint a legyek. Már bocsánat a kifejezésért, de néha csak kapkodtam a fejem, hogy mi van…

Tudtam, hogy Shay lesz a befutó, mindenki tudta, ilyen esetekben soha nem az előre elrendelt pasit választja a főhősnő. Mindig az újat, aki felforgatta az életét, persze az „alap" pasit is nagyon szereti, de ők mindig a rövidebbet húzzák. Valaki tud olyan regényt ahol a szerelemi 3-om szögben nem az új szerelmet választotta hanem a régit? pls írj már meg nekem a könyv címét:D

De tényleg ki kellet nyírni Rent???????????????? nem lehetett volna valami csajt találni neki, inkább mint hogy meghalljon. Persze így Callanak könnyebb volta döntés, és persze erről lehet vitatkozni kit is szeretet igazán és hogy alakultak volna a dolgok, de én úgy érzem Ren-nek nem kellet volna meghalnia:( nagyon szomorú voltam ennél a résznél… kényszer pihenőt kellet tartanom 1 éjszakára….
A végső csata is jó volt, Shay szülei visszatérése is izgi volt.
De a végén ez a csavar… már bocsánat, de én erre aztán nem gondoltam. Azt hittem majd mindenki szépen éli a kis életét. Oké így is éli a szép kis életét mindenki, de ez azért számomra igen váratlan csavar volt, hogy a farkasok örök életükre farkasok maradnak és nem tudnak emberré változni.
A végén azért megvolt a nagy szív facsaró rész, hogy Calla és Shay nem lehet együtt, de úgy is tudtuk hogy együtt lesznek :)
Az utolsó fejezet nagyon nagyon tetszett, szerintem az író nő méltó befejezést írt a könyvnek. Mindent lezárt, nincsenek nyitott kérdése, ha akarunk azért találunk, de a lényegeket megtudtunk. Nincsen hiány érzetem, hogy valamire nem kaptam választ, amire szerettem volna.
Ezáltal még egy farkas bandától búcsúzom, de 1-2 éven belül esélyes az újra olvasása:)

5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése