Keresés ebben a blogban

2012. június 18., hétfő

Az nagy könyv beszerzés

A nagy könyv beszerzés


Nem tudom ki hogy van vele, de én most szépen bevásároltam könyvekből. Már a könyvespolcomat is sikerült kinőnöm, úgy hogy be kell majd szereznem egyet abból is:)
Természetesen ez köszönhető a Könyvhétnek, a Könyvmolyképző és Kelly-s akciónak. Amit egy igazi könyv moly nem tud kihagyni.
Pedig nem szoktam ilyen nagy bevásárlást véghez vinni. Általában csak 1-2 könyvet veszek egyszerre, de az elmúlt időszakban, ez a szám a többszörösére ugrott.

Az elmúlt két hétben szerintem én mindent megtettem a könyv ipar fel lendítés érdekében:)

Tehát nézzük mikor mit is vettem:)

Könyvhéten vásárolt: 

Az Agave kiadó előtt volt egy kis asztalka, melyben különböző akciós Agave könyvek voltak. Még szerencse, hogy bele kukkoltam, mert Az üvegház nézett velem farkas szemet, amit már korábban olvastam és nagyon tetszett, így nem volt kérdés, hogy 500 Ft-ért haza viszem.
Általában az ilyen akciós standokon és soha nem szoktam találni semmit, de ennek most nagyon örültem!

Könyvmolyképző friss megjelenései között volt. Angyalos, tehát nyerő nálam. Azért megnéztem goodreads-en milyen értékelések vannak a könyvről, melyek igen vegyesek voltak. Így úgy gondoltam, majd én inkább eldöntöm, én melyik kategóriába tartozom:) ezért vettem.

Ez az a könyv sorozat, amely nagyon megosztja a magyar közönséget. Sajnos inkább a negatív kritikák vannak túlnyomó többségben ahogy nézegettem a könyves oldalakat. Pedig szerintem egy teljesen átlagos YA könyv.  Nem mondom azt, hogy egy nagy mű és kedvenc lenne a sorozat. De én nagyon jót szórakozom rajta. Tény, néha a fejemet a falba tudná verni a fő hőstől, de azért igen is kíváncsi vagyok mi lesz a vég kifejlett és mikor fog már beteljesülni ez a hihetetlen év századok óta tartó szerelem. Amiről már  4 könyv óta csak olvasunk, olvasunk de még nem sok minden történt. Az eddigi részek is ott vannak a polcomon így ezt sem hagyhattam ott. Persze tudom sokan úgy gondolják, erre a könyvre kár pazarolni a pénzt de én látom, hogy jó lesz ez:D

Nem igazán sokat tudok róla, csak annyit, hogy kint Amcsiban hatalmas siker. Nekem ennyi elég, így szépen jött velem haza ő is:)

Alig bírtam kivárni a Magyar megjelenést. Több bloggertől is olvastam, hogy talán ez az új HP. 2011 szeptemberében adták ki Amerikában és 4,12-tőn áll a goodreads-en, több mint 19 000 olvasó véleménye alapján. Úgy gondolom ennyi ember csak tudja már a tutit, úgy hogy ő is jött velem.

Nagyon oda vagyok azokért a bloggerekért akik angolul elő olvasnak nekünk, hogy mi is a jó:D Erről is nagyon sokat hallottam, így meg kellet vennem.

Hablányok...már a címe is igen kecsegtető. A kishableányon kívül még nem olvastam hableányos történetet, így nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Goodreads 3,91-en áll több mint 5550 felhasználó értékelése alapján. Ezek szerint nem egy eget rengető top 1 könyv, de olvasható. Én nagyon kíváncsi vagyok rá!

Nagy lelkesedéssel vetettem bele magamat az első részbe, majd szépen kaptam egy nagy pofont. Hát abba semmi angyalos nem volt... uncsi volt... nem történt benne semmi. De ha már elkezdek egy sorozatot, még akkor is ha nem jött be az első rész, ki tudja lehet hogy a második már tetszeni fog. Így adtam neki még egy esélyt és beszereztem a második részt. Már nincsenek nagy elvárások, csak abban reménykedem, hogy jobb lesz mint az első rész, fog benne történni valami és valamit megtudok már a bukott angyalokról is.

Könyvmolyképző akcióban vásárolt: 

 



Cassandre Clare: mit hallok, látok, olvasok mindenhol ez a nő, szinte mindenki olvassa/olvasta. Vélemények: egy isten adta író nő. A regényei jobbnál jobbak. Hát még nem volt hozzá szerencsém, (ill még jó pár sorozathoz) így gondoltam, ha már akciós akkor egye fene szerezzük be, olvassuk el. Ki tudja én leszek a következő nagy rajongója a sorozatnak.
Egyetlen egy dolog miatt vagyok mérges, hogy a Végzet ereklyéi 4 részt nem engedte rendelni, majd leadtam a rendelésem és másnap már rendelhető volt, de nem lehetett az előzőhöz csapni, így gondoltam ráérek erre még:) Ha annyira bele esek a könyvbe akkor úgy is megveszem, nem akciósan, vagy valahogyan beszerzem.
Amiért még mindig mérges vagyok, hogy 06.04-én adtam le a rendelésem és a könyveim még mindig sehol.... már néztem spam-ban, hátha oda érkezett az értesítő mail, hogy mehetek érte. Már írtam face-n nekik, hogy hahó mi lehet az én könyveimmel, de sajnos valahol elvesztek a szállítás alatt. Mert hogy 06.06 óta a rendelés feladva státuszom van.... PP pontra rendeltem, remélem a héten végre megjön. Kezdek hisztis lenni... bár most annyit szereztem be, hogy pár hónapig el leszek, de azért szívesebben látnám már itthon. 
Bocsi egy kicsit elkalandoztam:)



Karácsonyra megkaptam az első részt és bevallom még nem csaptam le rá, így csak várakozik a könyvespolcomon, hogy végre elolvassam. De amúgy is sokkal jobb úgy sorozatot olvasni, hogy egymás útán olvassa az embere a részeket nem??? Nahh ezért vettem meg a második részt, egy kis motiválás, hogy nyugi megvan a második rész, nem kell várni a következő megjelenésére.

Kelly Akció: 

 


 Igen, jó volt ez a Kelly-s akció és szívem szerint a sorozat korábbi köteteit is beszereztem volna, de hát sajnos vannak költség keretek, amit már így is jóval túl léptem mint, hogy kellet volna. De remélem, hogy sikerült majd az első 3 részt is igen jutányos áron beszereznem.
Ezt miért vettem? Szerintem nem nagyon kell magyarázni. Mióta is várunk rá féléve éve??? A lényeg, hogy megjelent és olvashatjuk is.
Sajnos ez még nem érkezett meg hozzám, de már nagyon várom. Mert szerintem ha megkapom végre, akkor mindent eldobok, kivonulok a kertbe és olvasom!



2 megjegyzés: