Keresés ebben a blogban

2012. június 27., szerda

Nyaralás

Pénteken elutazom Horvátországba 10 napra, előtte még búcsú buli van a cégnél ahol dolgozom. Mert mire vissza jövök a nyaralásból már egy új helyen fogom folytatni a pályafutásom:)

Nagyon várom már mind a kettőt:)

Tudni kell rólam, nem vagyok egy vízi tündér, inkább az árnyékban/napon fekvős/alvós/OLVASÓS:D

Így egy ideig most nem lesz poszt, de ahogy haza jövök és lesz időm, akkor remélem sok kritikával jövök!

Ti miket vinnétek magatokkal?????


Catherine Fisher: Incarceron
Lisa Jane Smith: A kezdetek
Richelle Mead: A szukkubusz dala
Alexandra Adornetto: Lázadó
Paolo Becigalupi: A felhúzhatós lány
Lauren Beukes: Zoo City
Gail Carriger: Lélektelen
Alyson Noel: A szerencsecsillag
Cyn Balog: Tündérszerelem
Lauren Kate: Kín
Tera Lynn Childs: Hableányok kíméljenek
Laini Taylor: Füst és csont leánya
Kendra Blake: Vérbe öltözött Anna
Lissa Price: A testbérlők
Cassandre Clare: Csontváros
Cassandre Clare: Hamuváros
Cassandre Clare: Üvegváros
Cassandre Clare: Az angyal

Rick Riordan: Csata a labirintusban
Rick Riordan: Az utolsó Olimposzi
Diana Rowland: A démon jele
Gray Claudia: Örökéj
Gray Claudia: Nézz az égre!
Despain Bree: A fehér farkas

Julie Kagawa: Vaskirály
Patricia Briggs: A vér kötelez


4 megjegyzés:

  1. Jó utat! :)
    Én a helyedben a Lélektelent vinném, még nem olvastam de kiváncsi vagyok rá, a Démon jelét pedig már olvastam, és nekem tetszett, szóval ajánlom azt is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:)
      Megfogadom a tanácsod viszem magammal ezt a két könyvet:)

      Törlés
  2. Kellemes nyaralást!:) És sok sikert az új munkahelyedhez!

    Azok közül, amiket olvastam én Cassandra Clare könyveit vinném, illetve még szintén a Lélektelenre és a Démon jelére voksolok.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!

      A lélektelent és a démon jelét biztos viszem, köszönöm a tanácsot:)
      A Clare könyvtől félek... az elmúlt olvasásaim során nagyok voltak az elvárások a sok pozitív kritika miatt és nekem nem tetszettek azok a könyvek. De idén még biztos neki esem a sorozatnak!

      Törlés