Keresés ebben a blogban

2012. június 14., csütörtök

ÉN

Anyukám még anno megvette nekem a Harry Potter első részét, hogy olvassak már valamit. Én meg lázadtam 15 évesen, hogy Anya én nem olvasok gyerek mesét. Anyukám mondta, hogy bent az irodába a kollégái is olvassák, hogy nem ciki. Persze én úgy éreztem ciki. Anyukám szépen elolvasta az első részt, majd utána megint bepróbálkozott nálam. Mondtam neki sorry Anya, de nem. Így magának megvásárolta a második részt is.

Kb. félévre rá, lebetegedtem. TV nem volt a szobámba, de nagyon beteg voltam, még a nappaliba sem mentem ki TV-zni. Bevallom unatkoztam, szemben a könyvespolc hevert (nem az én könyveimmel) és valahogy rátaláltam a Harry Pottere (bár nem meglepő:D). A nagy fenntartásaimmal szembe rögtön magába szippantott a könyv, 2 nap alatt ki is olvastam, azóta már nem is tudom hányszor... Este meséltem Anyunak, hogy elkezdtem és tetszett, szerencsére a második rész megvolt, így annak is hamar neki kezdtem, majd szóltam Anyunak, kéne a harmadik rész is. Eme kívánságomat nagyon készségesen teljesítette, már másnapra hozta haza a harmadik részt nekem.

Ekkor ismerkedem meg a könyvek világával, hogy mennyire szabadjára tudja az ember engedni a képzeletét és sokkal jobb élményt nyújtottnak mint egy film.

Így szoktam rá az olvasásra.

Utána elkezdtem könyvtárba járni. Nem tudtam, milyen könyvek érdekelnek, kivetem egy romantikusat nem jött be, kivettem történelmit az sem jött be, majd a fantasy polcnál már igen sok fülszöveget elolvasva rá találtam az én kis világomra. FANTASY könyvek.

Szeretem a YA, disztópia, szinte a fantasy összes ágát.
 
Remélem te is megtalálod az olvasás örömét a könyvekben mint én!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése