Keresés ebben a blogban

2013. február 14., csütörtök

Lenyűgöző teremtmények - a film - premier előtti vetítés élmény




A könyvet nem olvastam, de jó kis marketinggel láttak el a filmet, így már egy hete lenyűgöző lázban égtem. A premier előtt vetítés volt a cél, ezért számos játékon játszottam, de sajnos egyiken sem én lettem a nyerő.
Tegnap este egyszer csak hív az egyik barátnőm, hogy hát ő nyert valami lenyűgöző teremtmények című filmre páros mozijegyet de nem tud elmenni, érdekel-e? Én meg na ná!!!!!!!! Persze faggattam, hogy már megint, hogy sikerült jegyet nyernie. Mert ő az a személy aki hetente jár ,,ingyen" moziba mert állandóan mozijegyeket nyer. Így ma a Joy és a barátnőm jóvoltából megnéztem a filmet, egyik moly-társammal:)

Ahogy már korábban is említettem, nem olvastam a könyvet, így egyáltalán nem tudtam mit várjak a történettől, milyenek lehetnek a szereplők. Ezért nem tudom, hogy könyv hű volt-e a történet.

Gatlin városában tiszteletre méltó Isten félő emberek laknak, míg nem egyszer csak valaki érkezik a városba és felkavarja az utolsó kis porfészek mindennapjait. Ethan (Alden Ehrenreich) hónapok óta egy titokzatos lányról álmodik. Amikor már azt hiszi kezd megőrülni az álmoktól, egyszer csak megjelenik az álomban látott lány Lena (Alice Englert) az iskolában és megváltozik minden. Elmondhatatlanul vonzódik a lányhoz és a lány is hozzá..... természetesen van egy átok is amit meg kell törni, mert egy halandó és egy igéző szereleme nem lehet hosszú idejű.....

Érdekes volt, hogy Ethan szemszögéből meséli el az egész történetet a film illetve a könyv is, bár a végén ott azért voltak fenntartásaim, hogy ha történt ami történt, hogy lehetséges ez??? (majd ha megnézed a filmet érteni fogod, de nem akarom lelőni a poént:)

Aki olvasta a könyvet annak szerintem sok újdonsággal nem tudok szolgálni, aki még nem, hát tegye meg! és csak utána nézze meg. Nekem mindenféleképpen előrébb került az olvasási listámon, bekerült a 10 következő olvasmányaim közé.

A férfi hőhőst alakító színész számomra idegen volt... vagy nem is tudom.. nem jött be.... még a végén vissza sírom itt Jackob vetkőzős jeleneteit:)

Lena teljes mértékben jól alakított szerintem, ha a sötétség volt a porondon, akkor kiült a gonoszság az arcára, ha meg a jó oldal akkor az is ment neki.

Tetszett, hogy itt végre elhittem, hogy ezek fiatal 15-16 éves tinik.

Jeremy Irons is szintén nagyon tetszett, jól alakította a karakterét, számomra ő volt a filmben a N1.

A filmben bőven vannak szép látványelemek, egyáltalán nincs túl spirázva így ezzel is megvoltam elégedve.

Ethan-nak nem tudom, hogy a könyvben is ilyen szövege van, de nagyon jókat nevettem rajta.

Összességében nekem tetszett a film, és arra jó volt, hogy bővítsem újabb két könyvel az SOS olvasási listámat.

Nektek hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése