Keresés ebben a blogban

2013. február 6., szerda

Lenyűgöző teremtények FILM előzetes


Kami Garcia - Margaret Stohl regényének köszönhetjük az újabb YA fantasy filmadaptációt. Én még nem olvastam a könyvet, de már a következő rész is a polcomon csücsül, úgy hogy egyszer mindenféleképpen sort fogok keríteni rá. Főleg mivel úgy vagyok vele, ha ilyen könyves adaptáció van, hogy előbb a könyv, csak is utána jöhet a film, de lehet most másként lesz. Fel is vetettem a páromnak valentin napi mozi-filmnek... hát ő nem volt elájulva az ötlettől :D:D

Az itthoni bemutató: 2013.02.14.
Forgalmazó: Pro Video Film & Distribution Kft.



Gatlin nevű kisvárosba újonnan érkező Lena Duchannes (Alice Englert) hamar felkelti Ethan Wate (Alden Ehrenreich) érdeklődését. A fiú elvágyódik a szerinte reménytelenül unalmas városkából, ám rövid időn belül annyi izgalom zúdul rá, amennyire sosem számított: Lena ugyanis természetfeletti képességekkel bír. Lena és Ethan bimbozó szerelmét Lena családjának sötét öröksége is veszélyezteti, és hogy a lány Igéző, akinek a tizenhatodik születésnapján örökre eldől: a Fényé vagy a Sötétségé lesz-e, a jó vagy a gonosz oldalára áll-e.









Mivel nem olvastam a könyvet így nem tudom elmondani a véleményemet a szereposztásról. Aki olvasta vélemény? El lettek találva a színészek, bár ez inkább a film megnézése után esedékes kérdés:)

Annyi biztos, hogy a főszereplőt és sehogy sem nézem 16-évesnek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése