Keresés ebben a blogban

2014. június 16., hétfő

Könyvhéten jártam (2014)

Végre eljött az idén várt második legnagyobb könyves esemény a Könyvhét, melyet a Vörösmarty téren rendeznek meg minden évben. Eddig 3 alkalommal voltam kint és idén is mindenféleképpen szerettem volna rajta részt venni.

Mivel ez nem egy három napos rendezvény, így tágabb a lehetőségek tárháza, hogy az ember mikor látogasson ki. Nálam csak a szombat vasárnap jöhetett szóba, de igen sokat nyomott a latban, hogy Gaura Ágnes szombaton dedikál, így már nem volt kérdéses melyik nap fogok kimenni.

Tavaly még elkövetettem azt a bakit, hogy autóval mentem, kb ¾ óráig kerestem parkoló helyet… idén gondoltam megfelelő lesz a BKV, bár a könyvhalmomat kényelmesebb lett volna kocsival haza hozniJ

A programomat a Gaura Ágnes dedikálásához igazítottam, így fél 3 körül értem ki. Nem tudtam, mekkora sorra számíthatok, így gyorsan a Delta Vision stand keresésére indultam, de előtte még egy molyocskával találkozóm volt a standnál. Emlékeztem, hogy tavaly a metrónál volt a kiadó standja, de úgy elmentem mellette, mint annak a rendje. Körbe jártam már gyorsan az egész fesztivált nem találva őket… ekkor mentem az információhoz, hogy mégis hol van?? Hát igen… nem kellet volna ennyire rohannom, akkor biztos észreveszem:D

Tehát a moly-os mert ajándékozni jó esemény keretében scheszti-vel volt találkozóm. A májusi sorsoláson ő lett az én ajándékozom. Nem mellesleg ő MF Katával és Mazsidrazsival bandázott így velük is találkoztam. Én nem vagyok egy türelmes típus így azonnal a csomagolás bontásának kezdtemJ



Két csomagocskát kaptam az egyikben a Nevermore volt, a másikban pedig a finom falatok (mogyoró, csoki, forró csoki) ebből már csak a forró csoki maradt meg:D Nagyon megörültem ennek a könyvnek, mivel már nagyon sok jó véleményt kaptam és scheszti azt mondta neki az egyik kedvenc könyve így még egy plusz ajánlást kaptam rá. Ezután még picit beszélgettünk.

Pár perc volt már csak 3 óráig, de a Delta Vision standjánál nem igen volt mozgolódás, így gondoltam elszaladok addig a Gabo kiadóhoz megvenni a Párválasztós novelláskötetet. Nagyon örülök, hogy a kiadó figyelembe vette, hogy igen van igény a novellákra és ezt ilyen hamar el is hozta nekünk. Hát megint nagyon ügyes voltam, merre is lehetett a kiadó standja… pár kiadót be tudtam azonosítani, hogy erre meg arra láttam, így kénytelen voltam megint a térkép segítségét kérni, de csak azután miután megint körbe jártam az egészet. Hát a Delta Visiontól 4-5 standnyira volt a Gabo…. .

Ezt muszáj megemlítenem, tavaly is és idén is csak annyit lát az ember, hogy kígyózó sor végig a Vigadó utcán. Vavyan Fable dedikálás volt… soha nem gondoltam volna, hogy még mindig ilyen rajongó tábora van. De tény durva mennyien várakoztak.

Tehát gyorsan elszaladtam beszerezni a Párválasztós novelláskötet, így már az egész sorozat a polcomat díszíti.

Mire visszaértem addigra már voltak 20-30-an a dedikálásra várva. Szorongattam a kezembe a sorozat első három részét, majd elkapott az érzés, hogy szükségem van a negyedikre is most azonnal természetesen ezt is dedikálásra szánva. Gyorsan oda is mentem a Delta Vision standjához ahol 2+1 akció volt, ami keretében szintén nem bírtam magammal és a Lángmarta örökség mellé Robert Jordan – Brandon Sanderson: A Fény emlékezete (két kötete) is bekerült a kis szatyromba. Az igazság az, hogy hirtelen nem tudtam, melyik résztől nincs meg a sorozat, így úgy gondoltam a tutira megyek és az utolsót vettem meg, mivel biztos, hogy az egész sorozatot el fogom olvasni és a polcomon szeretném látni.






Míg álltam a dedikálásra várva, inkognitóban láttam pár moly-tJ, nem sokkal később az előttem lévő beszédbe elegyedett egy mollyal és csak a nevére lettem figyelmes, amikor is gyorsan előléptem és bemutatkoztam neki, hogy én ki vagyok. Nagyon megörültünk egymásnak, mert ott szoktunk kommunikálni, jó volt végre személyesen is megismerni, főleg úgy hogy nem is volt betervezve a tali. Így amíg kivártuk a sorunkat jót beszélgettünk.

Nem is tudom mennyi ideig álltam sorba, mivel elbeszélgettem az időt, de sorra jutottam és végre dedikáltattam mind a négy kötetet Gaura ÁgnesselJ Rögtön faggattam, hogy várható-e az 5-rész, de még semmi konkrétumot nem tudott mondani.





Ezután semmilyen konkrét terv nem volt, így sétálgattam a standok között, így láttam Soma Gésa Mamát, Nagy Bandó Andrást.

Kikötettem végült a Könyvmolyképző kiadónál ahol is a Siló 4-5 részével lettem gazdagabb. Többször is elmentem a kiadó standja előtt, de mindig olyan tömeg volt, hogy úgy voltam picit később visszatérek. 

Amikor már 4-szerre tértem vissza, akkor úgy voltam vele, most beállok a sorba aztán go home. Valami csoda folytán hip-hop sorra is került és az elit klub keretében egy Legenda vagyok-kal lettem gazdagabb a kiadó jóvoltából. Éppen Kemese Fanni, Zakály Viktória és Helena Silence dedikált. 



Ezután még ellátogattam a Fumax kiadó standjáthoz is, ahol csak nézelődtem. Több blogger is írta, hogy ők mondták kik, én inkognitóban voltam, nem éreztem elég bátorságot, hogy ott mondjam ki is vagyok, mivel nem biztos hogy ismernek.

Megnéztem a Maxim kiadó standját is ahol szintén szemezgettem a szépségekkel.

Egy idő után már olyan tömeg volt, hogy úgy gondoltam felesleges tovább fájdítani a szívemet, így a nagy könyvez zacskómmal elindultam haza fele.

Nagyon szeretem az ilyen jellegű könyves eseményeket, ahol sok könyvszerető embert vesz részt. Jól éreztem magam mint mindig, várom a jövő évi KönyvhetetJ



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése