Keresés ebben a blogban

2013. március 12., kedd

Ciceró kiadó várható megjelenések (2013 v 2)

IGEN IGEN IGEN végre eljött a nap amikor megtudhattuk, hogy idén áprilisban megjelenik a Matched-trilógia befejező kötete.

Az első résztől oda-vissza voltam, teljesen Matched lázban égtem, hogy nekem azonnal kell a második rész. De hát arra még várni kellett. Aztán kint megjelent a második rész, és sajnos nagyon rossz kritikát kapott. Úgy voltam vele, nem tudják ők mi a jó:D ezt nem lehet elrontani, annyira zseniális volt az első rész, hogy nem hiszem el. Majd megjelent itthon, már megjelenéskor megvettem, és bele is vetettem magam a könyvbe. Hát nem kellett volna, teljes ledöbbenés, pánik, hogy ez meg mi???? Sajnos teljes mértékben egyet kellett értenem a többiekkel, hogy ez nagyon gyenge volt. 

De én nagyon bízom az utolsó részben, nagyon szeretném már olvasni!!!!





A Társadalom elhagyása után, a Felkelés – és egymás - kétségbeesett keresése közben, Cassia és Ky ugyan megtalálják azt, amit kerestek, de újra elveszítik egymást: Cassia a Társadalomban kap munkát, ahonnan a Felkelésnek kell dolgoznia. Kyt a Társadalom határain kívülre vezénylik. Az eseményeket nem lehet előre megjósolni. Hamarosan azonban lehull a lepel néhány titokról, és új fordulatot vesznek az események.
A New York Times bestseller listáját vezető Matched-trilógia izgalmas befejező részében, Cassia megbékél a nehézségekkel, amikkel az egyéni szabadságot korlátozó élet elleni lázadás jár, keresi a számára korábban elérhetetlennek tűnő szabadságot, és tiszteletben tartja a szerelmet, ami nélkül nem tudna élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése