Keresés ebben a blogban

2013. március 20., szerda

Részben előre eltervezett könyvbeszerzés


Ajajajaja hát miért nem bírok én magammal???:S A múltkori nagy könyvbeszerzés után a Líra honlapján 990 Ft vesztegették az Éjsötét árnyék című sorozat két részét... persze hogy megrendeltem....


 Ma végre sikerült elmennem a boltba a könyvekért:)












Karácsonyra kaptam Lírás könyvutalványt, így mostanában ott nézelődtem, de eddig csak ezeket találtam, míg ma körbe nem néztem a boltban.... vagyis bevallom kérdeztem a boltban....

Azon szerencsések akik már olvasták Veronica Roth Lázadó című regényét, jókat írtak róla, én meg ültem a gép előtt és dühöngtem, hogy én is olvasni akarom, napok óta nézem mikor lehet már megvenni valahol végre. 
Miután a fent említett két könyvet kikértem az eladótól, mondta, hogy várjak mert megjött a másik rendelésem is. Tudja, hogy nem tudom mivel pár perce küldött mailt. Én meg bevallom csak néztem mint a moziban, mert nem emlékeztem, hogy bármit is rendeltem volna. De hát milyen ciki már azt mondani, hogy elfelejtettem, hogy még rendeltem valamit. Úgy voltam megvárom mit rendeltem, de tényleg nem emlékeztem, hogy bármit is rendeltem volna. A csajszi mondta menjek nézelődni ha akarok, mert kutatnia kell egy pár percet. Mondtam én jól van semmi gond. De persze azért megkérdeztem, hogy esetlegesen a Lázadó című könyvről van-e valami hír, mert hogy neten még csak előrendelhető volt tegnap. A másik eladó lecsapott rám, hogy persze most kapták meg, még ki sincsenek rakva, de ha szeretném hoz nekem a raktárból. Én nagy dilemma.... 2 könyvet vettem, plusz rendeltem még valamit amire nem emlékszem és vegyek még egy könyvet, főleg úgy hogy boltban veszem meg, netes engedmény nélkül (10%, 15%, 20% kedvezmény azért számít nekem, hogy neten rendelem meg és úgy olcsóbb) de úgy voltam vele, ajándék utalványból költök, most az egyszer kibírom. Mondtam neki, hozza:D
A másik eladó nagyon aktívan keresett tovább, míg nem a kezemben tarthattam a Lázadót, mondta, hogy bocsánat de benézte, de nem én vagyok aki rendelt, hanem egy másik lány, akinek a vezetéknevében egy betű eltérés van és a keresztneve is ugyan az, mint nekem, ezért keverhetett össze vele. Én meg csak lestem, hogy de durva, még soha nem találkoztam ilyen közeli névrokonnal:D De az eszem a helyén volt, nem rendeltem más, jól tudtam.

Tehát a Lázadó is jött velem haza:) hétvégén neki is esek, bár tanulnom kéne a keddi vizsgára, de megérdemlem. Ha minden jól megy péntek leadom a diplomamunkám, ennyi jár nekem:)

A fő bűnösök pedig csak most következnek még. Nanáááá hogy körbe kellet néznem a boltban és mit találtam Karen Chance Megérint a sötétség és az Átölel az éjszakát. Egyiket 690 Ft a másikat 790 Ft, nem igazán értem mire ez a 100 Ft-os árdifferencia, de hát ennyire ki tudja ott hagyni, főleg, hogy államvizsga után ezt a sorozatot tervezem elolvasni pihenőként. 4 rész jelent meg eddig, így most az első és a harmadik megvan már:) Persze megkérdeztem az eladót, hogy a második rész nincs-e meg, mert ha már vásárolunk akkor adjunk neki. Majd jövő héten vajas kenyeret eszem:S:S Szerencsére mondta, hogy sajnos nincs. Nekem hurrá (nem költök többet), neki sajnos (nem vásárol a vásároló még egyet).
Úgyhogy ők is jöttek velem haza.


Eléggé rossz üzlet volt nekem ebben a hónapban diplomamunkát írni. Februárban 7 és eddig márciusban 5 db könyvet vettem:S De a kis lelkem vigasztalása képpen, szerintem minden könyvet jó kis akció keretében sikerült beszerezni kivétel a Lázadót. Nem tudtam otthagyni nahhh.....
Jaj bele sem merek gondolni, áprilisra meg jön a Matched trilógia befejező része, azt sem bírom majd a boltban hagyni:(

Könyv vásárlási lázat gyógyítók jelentkezését várom!!!! SÜRGŐS!!! mailban várom a jelentkezéseket:D:D:D


Ti miket vettetek a mostani akciók során, estlegesen mi volt az amit nem bírtatok ott hagyni a boltban mint én??? 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése