Keresés ebben a blogban

2013. március 1., péntek

Ha már olvasni nincs időm... egy kis könyvbeszerzés

Ha már olvasni nincs időm a suli miatt, akkor úgy gondoltam megjutalmazom picit magam, hogy már félig kész a szakdogám:) bár még bőven van vele meló, de már látom a fényt az alagút végén.

Február utolsó pár napjában eléggé sok kihagyhatatlan akcióval találtam magam szembe, aminek nem tudtam ellenállni. Ha már olvasni nincs időm akkor hagy hadd töltögessem a könyvespolcomat. Készülök már az államvizsga után időszakra:) 

1. Ulpius akció

500 Ft

Ennyit szerintem megér mindenféleképpen. Még nem olvastam, kíváncsi leszek rá.






2. Alexandra akció Maxim kiadó könyveire



Mind a két könyvre már nagyon rég óta fájt a fogam, nagyon jó véleményeket olvastam mind a kettőről, úgy hogy csak a megfelelő akcióra vártam:)
1949-1949 Ft.

3. Bookline 1+1 akció

1250:) remélem be fog jönni a sorozat:)

4. Karácsonyi Libris ajándékkártya

DISZTÓPIA nekem ennyi elég:D

5. Geopen kiadó 15 percenként változó akció

Már nem is emlékszem, hogy jött az ihlet, hogy fel kellene menni a kiadó honlapjára mert valami akció rémlik... Amikor felléptem éppen 44%-os akció volt, a max az 50% volt. Úgy voltam ennél jobb már nem is lehetne:) Így két kis könyvel bővítettem a könyvespolcom. (3628 a két könyvért)

A kör első részével mire végzek, pont jönni fog a második:)

A Vérbe öltözött Anna első része már megvan, csak olvasásra várat. De nem jobb úgy sorozatot olvasni, hogy már megvan a következő rész??:)


6. Rukkola

Hát igen, én is meglepődtem.... anno az első között regisztráltam és az első hónap egy igazi kánaán volt. Azóta inkább no commet az oldalról....
Meglepetésként ért, hogy a héten kaptam egy mailt-t hogy van elérhető példány happoljak. Kivételesen sikeresen meg is tettem! Még is így jó pár happ pontom bent áll:S de úgy látszik a türelem rózsát terem.

Az első részt tavaly olvastam, annyira nem is volt vészes. Egy rózsaszín felhős story... tökéletes egy nyári napozás közbeni könyvnek.

7. Könyvtár

Könyvtárba most jó sokat járok tanulás miatt. Március elején majdnem lejárt az éves könyvtári jegyem, úgy hogy még ez is meghosszabbítottam:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése