Keresés ebben a blogban

2013. február 21., csütörtök

Maxim kiadó várható megjelenések (2013 v. 2) Breathe

A Maxim kiadó ma bejelentette a következő könyvét a Dream válogatásból ami nem más mint:


Abbi Glines: ,,Lélegzés" című művel 2011-ben jelent meg kint. 2013-ra az ötödik könyv megjelenését várják, de mi még csak az elsőt:) A sorozat címe: ,,Parti szél" (ezek az én kis fordításaim, nem vagyok egy nagy ész angolból, úgy hogy másik sokkal kreatívabbak és jobban tudnak, de én ezt hoztam ki belőle, bármi jobb javaslatot szívesen veszek, főleg ha rosszul értelmeztem vagy valami!) 

A goodreads szerint majdnem 16 000 olvasták már és 3,88 áll a könyv pontozása. 

A fülszöveg lefordításával megpróbálkozom, de nézzétek ha itt ott pontatlan. Bő egy éve angolra sem néztem, így az a pici tudás ami volt, az is feledésbe merült. De pár mondatban azért megpróbálok valamit a történetről mondani:)

Sandie White édesanyja terhes, ezért a munkáját abbahagyni kényszerül. Sandie átveszi anyukájától a munkát, ami nem más mint házvezetőnő (cseléd) egy tini rock sztár (Jax Stone) nyári villájában egy közeli szigeten. Természetesen a könyv az ő kettőjük kapcsolatáról szól:)

Bár ebben sincs fantasy vonal, de anno olvastam a Tökéletes kémiát és nagyon tetszett, úgy hogy mindenféleképpen olvasandó lesz ez a könyv is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése