Keresés ebben a blogban

2013. február 17., vasárnap

200. olvasmányom a Molyon:)

2010. október 7-én találtam rá a moly.hu-ra. Előtte nem is ismertem ezt a könyves közösségi oldalt (más nemzetközit sem). Először nem nagyon tudtam mi mire való, mik azok a polcok, mik azok a kihívások, mik azok az események.... De szépen lassan megismertem az oldalt és ennek köszönhetően számos olyan könyveket szerető emberrel találkoztam virtuálisan (párukkal már személyesen is) akikkel nem hiszem, hogy valaha is összefuthattam volna az utcán, hogy jééé te is ilyen könyveket szeretsz olvasni, te mit ajánlasz, neked ez hogy tetszett....

Tehát kedves MOLY köszönöm, hogy vagy nekem:)

De a lényeg és amiért is készült az a bejegyzés a 200. könyvnek amit olvasok azóta. Ami nem más:


Igen igen, neki kezdtem a nagy Tündérkrónikának, már az első 3 részt korábban olvastam, de tartottam egy ,,gyors" újra olvasást, ezt pedig tegnap el is kezdtem, mára már csak pár oldal marad. Hát vannak előnye ha az embert ledönti a lábáról az influenza, van ideje olvasni:D 

Bele gondolva is durva, hogy három év alatt 200 könyvet faltam be, suli és meló mellett. Főleg, hogy előtte is olvastam, de nem ennyit mint a moly-lyal való találkozásom után....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése