Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 28., kedd

Ulpius-ház 42% akció - könyv beszerzés

Ma mint derült égből a villámcsapás az Ulpius kiadó, kiírta a facebookra-, hogy ma 42%-os akciót hirdet mindent könyvre akár boltban akár a web-shopon keresztül rendeljük meg.

Mi az akció oka??
A facebookon elérték a 42 000 rajongót.

Nagyon szépen köszönjük a kedvezményt, kedves kiadó!

Így ma nagy sprinttel de sikerült 19:53-kor bevetnem magam a boltba, ahol is a Szürke ötven árnyalatát vásároltam meg akciósan 1680-Ft-ért.


Azt mondtam könyv stop van, csak akkor veszek könyvet, ha utánam dobják a könyvet/könyveket:D.
Hát ezt utánam dobták ennyiért:)

Sajnos hó vége van, pedig még tudtam volna vásárolni, és bevallom az eladó is szeretett volna már haza menni, így csak ennyi volt a mai shopping. Azért meg kell említenem, hogy az eladó nagyon segítőkész volt és kedves is, ő még mondta, hogy mi a jó könyv, de mondtam neki sajnos most csak ennyire van keret.

Igen nagy problémával szembesültem. Tegnap kaptam kölcsön Nalini Singh: Feloldozás című művét amibe már ma bele is vetettem magam. De hát itt a szürke amire már 3 hónapja várok és hallok róla hideget meleget és már nagyon akarom olvasni, úgy hogy nagy a csábítás. De Nalini már bizonyított, így majd csak utána jön a sorban és szegény egy nap leforgása alatt Cole az olvasási listámon 2 helyet is csúszott hátra.

Ti vásároltatok ma az akció keretén belül valamit? Ha igen mit?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése