Keresés ebben a blogban

2013. október 30., szerda

Agave kiadó 1 db engem érdeklő megjelenés

Hosszú csend után végre információt kaphattunk, hogy megjelenik a Testbérlők folytatása. Az első részben egy merőben új világot hozott létre az írónő, melyben gyerekek testébe bújnak szórakozás képpen a gazdag öregek...



Reményeim szerint nem ez lesz a borító, mert nekem nem jön be.... sok, vagy a csajszi vagy a díszes háttér ... külön jobb lenne. 

Callie Woodland rendkívüli lány: nem elég, hogy tökéletes szépség, de a fejében egyedülálló chip lapul. Ő az egyetlen Több FelHasználós Donor, vagyis egyszerre többen is belekerülhetnek a testébe, és irányíthatják őt. De még így sem olyan egyszerű Callie Woodlandet irányítani, mert aki valami gonoszságra akarja kényszeríteni, az előbb-utóbb rajtaveszt. Legyen bármilyen ravasz vagy bármilyen kegyetlen.

Callie Woodland rendkívüli lány: szép, okos és talpraesett, aki nem hagyja, hogy a gyengéket kihasználják, és nem lankad addig, amíg a szerettei biztonságba nem kerülnek ebben a spóraháborúk, ínség és egyenlőtlenségek sújtotta új világban.

Callie Woodland rendkívüli lány, akinek talán sikerül visszaszereznie még a saját testét is.


Megjelenés: 2013. november


Gondolataim az első részről: itt

1 megjegyzés:

  1. Ezt a könyvet én is nagyon várom. El sem hittem, amikor megláttam, hogy végre megjelenik a folytatás.
    A borító rettenetes. Csatlakozom, remélem lecserélik.

    VálaszTörlés