Keresés ebben a blogban

2012. október 3., szerda

Hogyan költsük el hip-hop a fizetésünk

Ma betévedtem az Alexandrába, és az igazság az, hogy nem sűrűn megyek könyvesboltba nézelődni, inkább interneten rendelek, mivel úgy olcsóbb.

De ma bementem és igen nagyon jó érzés volt a könyveket tapogatni, szeretgetni, lapozgatni, szagolgatni!

1 órát töltöttem ott nagy dilemmák között, vegyek könyvet ne vegyek könyvet. Ha veszek is melyiket vegyem, egyet vegyek, kettőt, hármat, négyet. Nem ne vegyek.

Érv mellette: új könyv, friss megjelenés, csábító fülszöveg
Érv ellene: több mint 20 új könyv csücsül a polcomon még nem volt időm hozzájuk kezdeni, könyv stop van.

Sikeresen hazajöttem könyv nélkül!!!!!


Ez az érzés tartott kb 8 óráig, amikor is felrepültem a bookline oldalára és a következő könyveket rendeltem meg:














Moly lényem boldog:D anyagias lényem szomorú:( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése