Keresés ebben a blogban

2012. október 10., szerda

Larissa Ione: Csábítás

Egmont Dark 2012

ISBN: 9789633432068 

Fordította: Balogh Imre

Oldalszám: 440






Tayla, a fiatal őrző élete nem áll másból, mint gyilkolásból. A lány feladata, hogy az emberekre támadó démonoktól megtisztítsa New Yorkot, lehetőleg nyom és nagyobb zűr nélkül. Csakhogy Tayla az utóbbi időben nincs jól: furcsa emlékezetkieséses időszakai vannak, és egy vadászat alkalmával lebénul a jobb oldala. A harcban meghal a társa és legjobb barátnője, Tayla pedig egy különös helyre kerül: egy kórházba, amelynek fekete falait mágikus írásjelek borítják.
Kezelőorvosa, a jóképű Eidolon az első pillanattól kezdve Tayla különös, erotikus álmainak főszereplőjévé válik, miközben a démon férfinak sem közömbös a lány.
Eidolon fajtája a nők szexuális kihasználásának él, mégis Tayla kedvéért hajlandó lenne alávetnie magát a véres és mindkét fél számára életveszélyes párválasztási szertartásnak – még akkor is, ha minden észérv ennek ellentmond…
Vajon Tayla választ kap-e a múlt kérdéseire? Akarja-e, hogy válaszokat kapjon a férfitól? És mi lesz, ha a jövője olyan fordulatokat tartogat, amelyeket a legvadabb álmaiban sem gondolt volna?
 



Annyira de annyira vártam ezt a könyvet és rögtön könyvtárba érkezése után sikeresen megszereztem:D
Ilyen ritkán van, hogy friss megjelenésű könyvet kapok el!

Le kell szögeznem nem tetszett!!!! Ha emlékezetem nem csal az elmúlt 2 évben minden könyvet végig olvastam, hát ezt nem sikerült. De több mint a feléig hősiesen eljutottam!

A történet egy kórházban kezdődik ahol is megismerkedünk Eidolonnal a gyönyörű, szív döglesztő, démon pasival... illetve a testvéreivel. Ebben a kórházban természetfeletti lényeket ápolnak, mivel nem csak rossz démonok és természetfeletti lények vannak, hanem jók is...Pár oldal után már is találkozunk Taylával, aki az ellenséghez tartozik. De ennek ellenére rögtön egymásnak esnek Eidolonnal, kb 5 mondatot váltanak egymással. Ez már nagyon nem tetszett. Nem szeretem, ha meglátlak és már szét is teszem a lábam mert úgy megbabonázol te álmaim pasija. Eközben a csaj mondogatja ez nem lehet, ez csak álom.... blablablabla.... tehát a sablon. 

Ezzel még nem is lenne bajom, mivel kevés az igazán egyedi történet, vagy valami amivel kiemelkedik a tömeg könyvek közül. Tehát folytattam. 

Történet, Eidolon ha nem találja meg a párját, akkor nagyon rossz dolgok fognak történni és természetesen míg ez az időszak tart, addig sexmániás. Még ezt is benyeli a gyomrom.

De annyira unalmas volt a történet, hogy nem történt semmi szinte. Oké teljes mértékben ez sem igaz, mivel hullottak az emberek, démonok, vámpírok és az egyéb lények mint a legyek (addig amíg eljutottam).

Tayla egy igazi buta nő! Annyira idegesített, hogy már a falat kapartam tőle. De azért olyan erős és szép, hogy csak naaaaaa.

Eidolon a tökéletes pasi, aki okos, szép, gazdag és sexmániás és eddig minden nőt kielégített!

Ami még zavaró volt, az 1001 démon, persze tudom én hogy kell a világfelépítéshez az egyediség miatt, a szerte ágazó démonvilág (meg kell azért jegyeznem ha végig olvasom akkor biztosan letisztázódtak volna a dolgok), de így egy akkor kavar volt az egész. Démon aki vámpír, vámpír aki démon, démon aki gyógyít, démon aki gondolatolvasó, démon aki farkasember is..... Ez az keverjünk össze mindent mindennel! Nálam nem jött be.

Tudom, hogy egy sorozat első része, be kell mutatni a világot és az első rész mindig gyengébb, de nálam ez nagyon az volt. Az is lehet, hogy a szürkétől megcsömörlöttem az erotikától és rosszkor olvastam, nem voltam ráhangolódva.

Többen is írtatok (aranyosak vagytok:D), hogy ne adjam fel jó lesz. De amikor már kedvem nincs olvasni az adott könyvet akkor már ott gázok vannak.

Talán majd egyszer neki kezdek újra....


5/1


1 megjegyzés:

  1. Nem értek egyet veled, ez a könyvsori egy Inkubus démoncsaládról, szól, (Az Incubusoknak ugyebár elég nehéz ellenálni, mivel szexuális démonok :)
    és gyógyítják démontársaikat önzetlenül, közben sok harc meg a szokásos párra találás könyvenként. A világ szerintem jól van leírva, nem egyhuzamban, hogy uncsi legyen, hanem folyamatosan a történet közben. Szerintem semmivel sem rosszabb mint a többi vámpíros angyalos sorozat. Szépirodalmat egyiktől se várnék el :) Viszont mindegyikben szexelnek, legalább van történet. Ha egyszeri alkalomnál többet szexelnek, és pont nem a legvégén egy könyvben az miért probléma? :D

    VálaszTörlés