Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 24., hétfő

Könyvmolykéző MEGJELENÉSEK - szeptember, október

Közeljövőben várató megjelenéseink (a megadott időpontok még változhatnak):

szeptember 26:
Peter Lerangis – 39 kulcs 7. rész

október 01:
Lauren Kate – Passion (Fallen 3.) – Vörös pöttyös
Rachel Vincent – Rogue (Stray 2.) – Vörös pöttyös
Richard Castle – Naked Heat – Gyilkos hőség – Grand selection
Julie Kagawa – Vashercegnő (Vaskirály 2.) – Vörös pöttyös


október 03:
Csukás István – PomPom 10 - Órarugógerincű Felpattanó
Csukás István – PomPom 11 - Magányos Szamovár
John Flanagan – Vadonjáró tanítványa 2.
Terri Farley – Vágtázó fantom 4.

Október 08:
Becca Fitzpatrick – Sience – Vihar előtt (Csitt, csitt 3.) – Vörös pöttyös
Simone Elkeles – Vonzás szabályai (Tökéletes kémia 2.) – Vörös pöttyös

Október elejére tervezzük még a Ropi naplója 5-öt és Maggie Stiefvater – Lament - A Látó szerelme (Tündérdallam 1.) című könyvét is.

Sajnos az alábbi címek megjelenései eltolódnak :(
Kelley Armstrong – Sötét erő 3 – Leszámolás november végére
Colleen Houck – A tigris átka című regénye pedig októberre

Az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk.
 
info: facebook
 
 


Amiket én várok:



Fallen 3: még a második részt sem olvastam, de jobban szeretem ha egymás után tudom őket. Így ha megjelent a harmadik rész, akkor lehet újra olvasom az elsőt is és így teljes lesz a sori eddig megjelent részeinek olvasása.
 
Stray 2: elsőt sem olvastam még de terveben van mert nagyon jókat hallottam róla.
 
Vaskirály 2: ez is tervben van, de ennek sem olvastam még az első részét.
 
Csitt, Csitt 3: hasonló mint a fentiek:D első rész régebben megvolt, de újra fogom olvasni, hogy egybe legyen a sorozat.
 
Tökéletes kémia 2: bevallom én nem szeretem az ilyen történeteket, de az első rész annyira magával ragadott, hogy most akarom már a második részt:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése