Keresés ebben a blogban

2013. július 7., vasárnap

Simone Elkeles: Rules of Attraction - A vonzás szabályai

Könyvmolyképző kiadó 2012

ISBN: 9789632456423

Fordította:  Neset Adrienn

Oldalszám: 364


Sorozat: trilógai

1. Simone Elkeles: Perfect Chemistry – Tökéletes kémia
2. Simone Elkeles: Rules of Attraciton - A vonzás szabályai

Tudni kell erről a sorozatról, hogy ez nem igazán illik az én kis olvasási profilomba. Ez egy rózsaszín habos babos, csöpögős romantikus történet, nem csak az első rész de a második is és engem megvett, imádtam!!!!

Bevallom nem igazán olvasom a fantasy vonal nélküli könyveket, de egyet-egyet szoktam, főleg, ha jó ajánlásokat kapok róla:) Az első rész és így került az utamba, amitől nagyon féltem, úgy voltam vele, jaja neee hát én ezt hogy fogom végig szenved... az első oldal beszippantott és nem értettem magam, hogy ez hogy tud tetszeni, pedig tudott, nagyon is! Úgy gondoltam, az első rész Alex és Brittany szerelmét, az egész történet kibontakozását és mondanivalóját nem lehet felülmúlni, úgy voltam vele, hogy még egyszer nem tud elvarázsolni egy hasonló stílusú könyvvel, de igen sikerült neki.

Anno imádtam Alexet, most már váltottam és Carlos rajongó lettem, olyan érzelmei vannak ennek a fiúnak, tényleg csak iránymutatásra volt szükséges. A leginkább megfogó mondatai, ahogy a családjáról beszélt, az elején persze haragszik Alexre és nem érti, de idővel neki is benő a fejel lágya.
Gondoltam, hogy nem megint egy dögi csaj lesz a befutó, de azért nem gondoltam volna, hogy be meri vállalni az írónő, hogy egy ,,csúnyácska" lányt állítson Carlos elé, aki végül a párja lehet.

A könyv itt is bele-bele kóstolgat a komolyabb témákba, a nehéz sorsuk tiniknek való program, az estleges hatások és sok minden más...

A leginkább a történetben azt tetszett, hogy ez nem volt annyira rózsaszín mint a tökéletes kémia. Itt is voltak csöpögősebb részek, de egyáltalán nem olyan mértékben. Úgy érzem Carlos karaktere az ami a leginkább az egész könyvben megfogott. A fiú kettőssége, harca nagyon jól bemutatásra kerül.

Természetesen külső segítség nélkül mind ez nem valósulhatna meg, és ezt így megoldani, hogy a befogadó család lesz az aki végül megtöri a jeget. Jó volt olvasni erről a családról, remélem, hogy még nagyon sok ilyen van. Nem csak azért ahogy élnek, hanem ahogy a gyermekeikkel bánnak, és iránymutatást adnak, amit úgy gondolom a mai világban nem igazán kapnak meg a fiatalok. Mára már a család modellek is megváltoznak, de még sem egy hibátlan család életét mutatta be nekünk, hanem egy valósat, akik mégis támogatják egymást. 

Kiara karakterét az elején nem tudtam hová tenni, nem tudtam eldönteni, hogy most mi jóban leszünk-e vagy sem. Nem tudom miért Brittany-t jobban megkedveltem az első részben, nem vagyunk pedig hasonló stílusúak de valahogy az ő személyes története jobban megindított. Kirával sincs semmi gond, nagyon szerethető karakter ő is és, belopta magát a szívemben.

Westford apa az igazi apa akire minden gyerek vágyik titkon, szeressen, de közben legyen kemény is.

Én nagyon szeretem ha a korábbi történet szereplői visszaköszönnek az adott sorozatban, már azzal is megszoktam elégedni, ha csak pár mondat erejéig, de itt szerencsére jóval több szerepet kapott Alex és Britt, mint általában lenni szokott.

Várom a befejező kötetet, nem állok már negatívan hozzá, mivel úgy gondolom, ha a második rész is ennyire le tudott nyűgözni, akkor a harmadikkal sem lesz gond. Számomra mindig a második rész a vízválasztó, általában az szokott a leggyengébb lenni, de itt most nem, egyáltalán nem. Tökéletes folytatása az első résznek!


5/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése