Keresés ebben a blogban

2013. december 21., szombat

Várlólista csökkentés 2014 (tervek:D)

Lobo eredeti felhívást itt találjátok, ha van kedvetek ti is csatlakozzatok:)


Főbb szabályok:
- válasz ki 12 könyvet a várólistádról, ami több mint fél éve ott várakozik már
- a listát 2013. dec. 31-ig kell összeállítani
- olvasási idő 2014. 01. 01. - 2014. 12. 31.
- újraolvasás nem számít
- alternatív polcra lehetőség van






Neki futok harmadszorra is! Most már teljesítenem kell!!!! Évről évre fejlődök! Először egy könyvet sikerült elolvasnom, most idén meg már majdnem a felét sikerült teljesítenem, de majd jövőre!!!!!!

Nézzük is a listát!


Ragyogás: a fülszöveg az ami megfogott annó, meg is rendeltem 30%-os akció keretében még tavaly, de olvasni még nem jutott időm, majd most!!! Remélem a kiadó inspirál engem azzal, hogy folytatja a trilógiát, mivel a befejező kötet kint 2014-ben jelenik meg. Jó lenne, ha netán mind a két maradék kötet kijönne:)

Szabadulás: nem tudom, tényleg nem tudom ezt idén miért nem olvastam el! Pedig megjelenés után általában mindig elolvasom egy kis idő csúszással, mert ez kölcsön könyv. Mindig megkapom kölcsön a moly pajtimtól:) De majd jövőre. Inspirálhatna megint csak a kiadó, hogy hozza a következő részt, mivel nagyon nagy a csend a kiadó háza táján....

Legenda, Prodigy: még tavaly vettem karácsonyra, de olvasni elfelejtettem, kölcsönbe már beszereztem a második részt, így már csak az utolsó megjelenésére várok, mivel elvileg gyilkosan függő véges a történet:D

Átkozott balszerencse: ez is kimaradt valahogy idén, jövőre tervezem a harmadik résszel egyetemben.

Kardok vihara:  ez régen ott a várólistámon, de úgy voltam vele majd egyszer... hát most eljött az idő, mivel rákattantam a sorozatra:D

Rekviem: nem is tudom, hogy hogy nem olvastam még el az utolsó részt. De talán tudom, mert nagyon felháborodtam a második rész végén, sajnos még mindig nem tudtam megbocsátani az írónőnek. Ettől függetlenül kíváncsi vagyok a végére, de úgy érzem nem lesz meglepetés ezután.

Frost: nagy öröm volt, hogy végre megjelent, de kimaradt ez is valahogy

Csodák kora és Eskü: még mindig az mint tavaly:D

TB 11-12 újra olvasást tervezek az egész sorozatot!

Alternatív 12 lista

A szingli fejvadász sorozatot szerintem 1-2 éve olvastam először, de csak az első részt, mivel ennél a sorozatnál most már biztos, hogy nem folytatják, ezért 300 Ft-ért dobálják az ember után a könyveket. Így sikeresen beszereztem a sorozatból megjelent magyar részeket még. Az első rész nagyon vicces volt, mindig jó kedvvel gondolok rá, így biztos vagyok benne, ha az első rész megint a kezembe kerül akkor a többi 3-mat is el fogom olvasni, anno azért nem olvastam mert nem volt meg.

Újraolvasást tervezek a Csitt Csitt sorozatból is, mivel idén jelent meg az utolsó kötete...

Reménykedem, hogy még jóba lesz a végzet ereklyéi című sorozattal:D

Illetve megint csak Nalini, le vagyok maradva nagyon... bele kell húznom:D


Ha már csak ezeket elolvasnám, és az idei olvasási mennyiséget tartanám, akkor már más könyvhöz nem is nyúlnék. De hát egy elvakult könyv moly vagyok, aki nem bír ellenállni a friss megjelenéseknek és a jó akcióknak. Viszont biztos, hogy egy kicsi könyv stop megint csak lesz, mert az idén vásárolt könyveim felét nem olvastam el...
Jövőre szerintem tartom az 50 könyv / évet, nincs államvizsga, suli és egyebek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése