Keresés ebben a blogban

2013. december 20., péntek

Várólista csökkentés 2013 eredményhirdetés

Tehát röviden mi is ez a várólista csökkentés:
Még tavaly előtt vagyis 2012-ben készítettem két listát, amelyiken azon könyveket gyűjtöttem össze, melyek már több mint fél éve várnak olvasásra és rákövetkező évben (vagyis idén) el fogom olvasni, mert már régóta tervben van. Az egyik lista a normál lista amely 12 könyvet tartalmaz, vagyis minden hónap alatt egy csak belefér. De van egy kis könnyítés ami egy másik lista, amelyik az alternatív lista, mivel lehet hogy az adott könyvhöz éppen nincs az embernek kedve, ezért született meg a másik 12 ami szintén elolvasásra vár ezen keretek közül. A teljesítés akkor sikeres, ha a 24 könyvből 12 elolvasásra került az adott évben.

Eme dolgot Lobo indította el ha jól tudom még 2011-ben, de én idén már másodszorra vettem részt ezen az eseményen, de sajnos megint elbuktam. Viszont jövőre újra indulok és most már nem szeretnék elbukni rajta:D
Bővebb infot Lobo blogján találtok: itt

Tehát az fő listám:)



1. Cassandra Clare: IGEN:)
2. Cassandra Clare: Hamuváros - dolgozom az ügyön
3. Cassandra Clare: Üvegváros - NEM
4. Charlaine Harris: Véres leszámolás: NEM
5. Charlaine Harris: Véres csapda: NEM
6. Benina: A boszorka városa IGEN:)
7. Becca Fitzpatrick: Crescendo NEM
8. Becca Fitzpatrick: Silence – Vihar előtt NEM
9. Karen Thompson Walker: Csodák kora NEM
10.Lisa Jane Smith: Vámpírnaplók VI. – A visszatérés – Árnyéklelkek NEM
11.Kresley Cole: Vámpírvér NEM
12.Kresley Cole: Vámpírzóna NEM


A csontvárossal nem lettünk túl jóba, csalódtam nagyot a sorozatba és nem voltam tőle egyáltalán elájulva, így a második részt még megpróbáltam elolvasni, de már 3 hónapja stagnálok vele, így a harmadik az nagyon kérdőjel.

A True Blood sorozatot sem sikerült befejeznem, de mivel idén kijött a záró 13. rész, így jövőre tervezek egy újra olvasást az elejétől:)

Benina: A boszorka városa siker, igen igen elolvastam:)

A Csitt Csitt sorozatból szintén idén jelent meg az utolsó rész, így ennél is egy újraolvasást tervezek:)

A Csodák kora eszembe sem jutott, hogy el kéne olvasni...

Vámpírnaplók VI: én megpróbáltam többször is, de nem ment, fogtam csak a fejem a sok butaságtól

Cole sorozata valahogy a háttérbe vonult, egyszer majd folytatni fogom


Az alternatív listám: ebből már többet olvastam:D


1. Nalini Singh: Angyaltánc NEM
2. Nalini Singh: Angyalkard NEM
3. Gena Showalter: Atlantisz 2. – Atlantisz Ékköve NEM
4. J. R. Ward: Kapzsiság NEM
5. J. R. Ward: Sóvárgás NEM
6. Karen Marie Moning: Rossz hold kelt fel IGEN
7. Karen Marie Moning: Új nap virrad IGEN
8. Cyn Balog: Fairy Tale – Tündérszerelem NEM
9. Cynthia Hand: Angyalfény IGEN
10.Ilona Andrews: Mágikus találkozás NEM
11.Ilona Andrews: Áradó hold NEM
12.Margaret Atwood: Guvat és Gazella NEM


Hát idén valahogy Nalini könyvei nagyon messze voltak tőlem, nem tudom miért...
Showalter nem igazán áll közel a szívemhez, de hát vár már egy ideje, hogy elolvassam...
Ward... ebbe a sorozatba bele kéne kezdenem.....
Moning: wááá idén végig olvastam az egész sorozatot:D
Guvat és Gazella-val megpróbálkoztam és relatíve a feléig el is jutottam, de nem voltam olyan lelki világban, hogy én ezt végig olvassam


Tehát eléggé siralmas eredmény:S majd jövőre!

1 megjegyzés:

  1. Én csak hármat olvastam közölük, úgyhogy a te eredményed nem is rossz. :)

    VálaszTörlés