Keresés ebben a blogban

2012. december 5., szerda

Könyvmolyképző decemberi megjelenések FRISS infok


A könyvmolyképző kiadó ismertette, hogyan is állnak a decemberre ígért könyvek.

Péntekre készül el elvileg a nyomda, így hétfőn már a legtöbb boltban kapni lehet az alábbi könyveket:

Kerstin Gier - Smaragdzöld
Cassandra Clare - A herceg
Kerstin Gier-rel idén találkoztam először, mivel a könyvtárba néztek rám nagy szemekkel a könyvei, hogy olvassam már el őket:D hát meg is tettem. Örültem, hogy végre egy egyedi könyvet olvashatok, amiben időutazás, szerelem, ármánykodás, misztikum van. Így nagyon tűkön ülve várom már a harmadik rész megjelenését és természetesen a filmért is kattogok már!

Megjelenik KönyvFiesztára:
On Sai - Calderon
Marie Lu - Legenda 
Annyi jót mondanak róla, hogy muszáj megvennem!

Kelley Armstrong - Leszámolás
Huhh életem nagy csalódása, az első rész annyira jó volt, alig bírtam magammal amikor kijött a második rész és sajnos pofára estem.  Így ha könyvtárban bent lesz a Leszámolás akkor elolvasom, de akkora csalódás volt nekem a második rész, hogy lelki erőt kell gyűjtenem még hozzá.

Stephanie Perkins - Anna és a francia csók
Maggie Stiefvater - Hollófiúk
Imádom a farkasos sorozatát így ez is kell!!!

Susan Boyle - Akinek születtem
Bree Despain - Farkashalál
Az első részt olvastam és nagyon kritikus véleményt alkottam róla molyon. Ahol is a második részről szint úgy megoszlottak a vélemények, sokan voltak akik az első részt ugyan úgy lehúzták mint én, viszont a második részt az egekbe dicsőítették, és voltak olyanok is akiknek az első nagyon tetszett a második nem. Én még nem vágtam bele a sorozat folytatásába, de egyszer folytatni fogom. 

Gordon Korman - A 39 kulcs 8. A császár hagyatéka
Sarwat Chadda - Éjistennő

MEGJELENT:

Gail Carriger - Changeless - Változatlan
Richard Castle - Gyilkos hőség
Shin Kyung-Sook - Vigyázzatok anyára
Tara Monti - Innuendo
Justina Chen Headley - Iránytű önmagamhoz
Lisa Genova - Megmaradt Alice-nek

Vámpírnaplók 8 valószínűleg nem jelenik meg 15-ig. 


Ti miket vártok???


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése