Keresés ebben a blogban

2012. december 26., szerda

Csökkentsd a várólistádat 2013

Sajnos a 2012-es csökkentsd a várólistádat kihívást elbuktam, mivel én vér szigorúan vettem a szabályokat és úgy gondoltam, hogy menni fog ez nekem. Azon könyveket vettem fel a 12-es listára, amik a legrégebb óta szerepeltek a moly-os várólistámon, sőt még alternatív polcot sem csináltam, hogy úgy is elolvasom ezeket, nem számítottam a tömérdek új megjelenésre.

Hát sajnos nem sikerült.
A 12 könyvből egyetlen egy könyvet olvastam el:S ez igen rossza arány.

De most már tapasztaltabb várólista csökkentő vagyok, olyanokat vettem fel idén a listára, amikre tényleg látok esélyt az elolvasásra jövőre, sőt alternatív listát is készítettem.

Azoknak akik nem ismernék a kihívást, melyet Lobo készített, ha jól tudom harmadszorra indul a várlólista csökkentés, de nem vagyok benne biztos, lehet hogy régebb óta fut ez a dolog.

Röviden a szabályok:
- fél éve a várólistádon kell, hogy legyen a könyv
- 2013.01.01.-2013.12.31-ig kell elolvasni a kiválasztott 12 könyvet
- nincs megszabva, hogy egymás után, havonta egyet, vagy év végén olvasod el
- újra olvasás nem lehet

A 12 delikvens


1. Cassandra Clare: Csontváros
2. Cassandra Clare: Hamuváros
3. Cassandra Clare: Üvegváros
4. Charlaine Harris: Véres leszámolás
5. Charlaine Harris: Véres csapda
6. Benina: A boszorka városa
7. Becca Fitzpatrick: Crescendo
8. Becca Fitzpatrick: Silence – Vihar előtt
9. Karen Thompson Walker: Csodák kora
10.Lisa Jane Smith: Vámpírnaplók VI. – A visszatérés – Árnyéklelkek
11.Kresley Cole: Vámpírvér
12.Kresley Cole: Vámpírzóna

Clare azért került fel a listára, mert jön a film:) illetve nagyon sokan ajánlották már nekem. A tavalyi listámon is szerepelt, de valahogy nem került rá sor.

Harris sajnos idén valahogy kimaradtak a sorból, pedig nagy kedvenc a sorozat, attól függetlenül, hogy a színvonal már nem a régi. De hát ki tudja:) ez a két rész hátha a régi TB hozza vissza.

Benina nagyon szeretem a sorozatot, és látok esélyt, hogy jövőre elolvasom.

Csitt-csitt újra olvasást tervezek mivel ha minden igaz, a Könyvmolyképző kiadó jövőre adja ki a sorozat utolsó részét. Annál jobb pedig nincs is amikor egyben lehet elolvasni egy sorozatot!

A csodák korát pár hónapja vásároltam, de régóta vártam már rá, hogy az enyém legyen. Így jövőre mindenképpen szeretném elolvasni.

A vámpírnaplók sorozattal nagyon leálltam, ezt a könyvet már többször megpróbáltam elolvasni, de pár oldal után már a hajamat téptem, de most ha törik ha szakad akkor is elolvasnom, mivel a következő rész is a polcomon csücsül.

Cole-al idén ismerkedünk meg, így a sorozatot folytatni fogom jövőre is, mivel tetszett.



Alternatív lista 12

1. Nalini Singh: Angyaltánc
2. Nalini Singh: Angyalkard
3. Gena Showalter: Atlantisz 2. – Atlantisz Ékköve
4. J. R. Ward: Kapzsiság
5. J. R. Ward: Sóvárgás
6. Karen Marie Moning: Rossz hold kelt fel
7. Karen Marie Moning: Új nap virrad
8. Cyn Balog: Fairy Tale – Tündérszerelem
9. Cynthia Hand: Angyalfény
10.Ilona Andrews: Mágikus találkozás
11.Ilona Andrews: Áradó hold
12.Margaret Atwood: Guvat és Gazella

Nalini angyalos sorozatával annyira nem vagyok kibékülve, valahogy Elenával nem jövök ki... de hát ki tudja tovább kéne olvasnom és jó lenne:)

Atlantisz 2: furcsa, de az Alvilág Urai sorozat nem jött be, ezzel szemben az Atlantisz egész jó volt, így hátha kedvet kapok jövőre a második részhez.

Ward: sajnos elfogult vagyok az írónővel, imádom, még akkor is ha egy két rész számomra nem új sikerült az FFT-ből mint vártam. Ezt a sorozatát sokan lehúzzák, sokan magasztalják, még nem kezdtem hozzá a sorozatnak, de tervezem.

Moning újra olvasást tervezek jövőre:) más sikerült az első két részt beszereznem, így már csak a 3-dikat és az utolsót kell megszereznem és mehet is az újra olvasás illetve az új részek olvasása.

Az angyalsoros nem volt rossz, ezért is nem remegtem a második részért, de hátha jövőre bele fogok.

Tündérszerelem: hát szerintem valami habos babos kis tini könyv lehet, van mikor erre vágyom:)

Ilona Andrews egyki kedves barátnőm ódákat zenget a könyvről, akinek nagyon adok a véleményére, a könyvek már a polcomon neki hála, így már csak olvasnom kéne őket:)

Guvat és Gazella egy Alexandrás tapogatás után rendeltem meg:) így hónapok óta olvasásra vár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése